tinaochsverigesframsida

Alla inlägg under mars 2010

Av Tina - 31 mars 2010 18:24

Träffat bulldogen nu. Han har låren i kängorna....stövlarna....hur man nu säger...Mitt första mobil-blogginlägg idag, nu. Det går bättre för mig och mobilen. Allt är inte 100 än men det kommer. Hur eller hur så gillar jag min mobil jätte myket. DEN ÄR FIN :DKram.

Av Tina - 30 mars 2010 18:59

Sötaste och mest Tina på länge...

 

      

  

 

Förresten!!!!

Mina nya fräsiga converse har ni inte sett.  

 

   

 

En Claudia Canova och en Fiorelli.

Jippi!

 

 

     

+ svart skinnjacka och svarta skinnbyxor   


Intelligent inlägg.

Kram.

Av Tina - 29 mars 2010 17:31

Säger någon American Apparel då tänker jag bomullströjor och tjocka svarta leggins.

Gick in på deras hemsida och höll på att smälla av.

Jag small av!

 

http://store.americanapparel.co.uk/women.html

 

Vill inte göra reklam för dem men måste visa er hur äckliga de är!

Det säljer inga kläder. Det är hemmagjord, lågbudget-snusk!

 

Här är det kjolen som det görs reklam för...tro det eller ej...

Denna bilden är oskyldig om man jämför med vad som döljer sig, eller snarare inte döljer sig på deras hemsida.

 

  

 

 Bild ett och två ger mig väldig inspiration om hur jag kan använda kjolen på olika vis.

 

Shopping har aldrig lockat mindre.

 

Kommentera gärna detta så jag får höra att ni håller med mig?!


Av Tina - 29 mars 2010 16:28

FREDAG

 

Två av mina bästa vänner skulle jag äntligen få träffa igen och jag var så spänd att huvudvärken kom som ett slag rakt i pannan när vi satt och väntade på ena spanjorskan/ryssen/polacken.

Jenuschka kom!

Vi kramades för fullt och hann med en liten dans på tågperrongen.




Fredagen fortsatte som den borde.

Caruschka kom hon med!

Ännu en liten dans.

SOM VANLIGT - Upptagna av oss själva och varandra stoppar vi fyra trafiken på perrongen och ville nog ses som överkörda...    


Kvällen fortsätter...grannen sover...

 

LÖRDAG

 

Vi går upp halv tio för att äta frukost och komma iväg tidigt till stan. En annan kommer hem vid samma tid för att gå och lägga sig.

En elev sa att det skulle bli sol och 15 grader...vidarebefodrade detta till mina vänner och sa att det är vårjackan som gäller i götet

 ...oops...ska aldrig mer lita på en 11åring :P

 

 

Först lite sura miner utan shoppingpåsar.

Sen fyllde turisterna sina kassar med kläder och smycken.

Jag fick nöja mig med ett par strumpbyxor från Indiska, som för övrigt är de bästa strumpbyxorna på marknaden!!!

 

Vi åt och vi åt och vi åt.

Stadig lunch inne på Arkadens kinaställe.

Facebook i högsta hugg...suck!

 

     

Fyra tjejer och Fröken Olsson.

 

Vi orkade aldrig laga maten vi köpte och skulle ha på kvällen.

Vi orkade inte äta - var mätta MEN vi orkade trycka i oss detta istället ?!

 

 

 

Fyra små grisar ;)

 

Påskriset flög i väg...det går vilt till ibland oftast

 

  

 

Vi sjöng lite Oogachakka från Designtorget (200 kr).

Rek. VARMT! 

HAHA (internt)

 

  

 

Mjölken tog slut!

 

 

Grannarna var vakna och stampade takt i golvet...vårt tak... 

 

SÖNDAG

 

Det var vår tur att komma hem lagom till frukost så ni kan bara tänka er hur vi såg ut.

 

Så här såg jag ut!

 

  

 

Bara skojja!

HAHA!

 

 

 

 

Av Tina - 29 mars 2010 16:14

Rara underbara Katarina...nu ligger hon lite efter.

Får börja från början.

Våffeleftermiddag förra veckan med Önos hallonsylt (MUMS) hemma hos en annan rar underbar.

 

  

 

Är inte Göteborg vackert...mitt på torget bland affärerna...

hokus pokus simsallbim - ett BERG...

 

  

 

Välkommen till Guldheden.

Välkommen Ryggskott på Saltholmen!

 

Av Tina - 26 mars 2010 16:11



Morgonen börjar bra.

Det blir bättre.

Att spotta på varandra...

det är vardagsmat för vissa...

 

Nu ska jag

städa städa städa.

Emus hittar själv.

Porro chicarsarna hämtas.

Lapp ska upp till grannarna.

Although det bara blir en

mysig kväll framför teven

så är vi 4 tjejer

med lika stor vilja att höras

och synas

 

 

Grannarna bör varnas.

 

Kram.

Ha en jätte trevlig helg.

 

Av Tina - 24 mars 2010 21:32

Efter ljusrören tog jag en powerwalk som slutade i panikwalk.

Jag gjorde allt för att undvika kyrkogården.

VAD HÄNDER?

Jag går vilse i den.

I mörkret!

Vad hände egentligen?

Jag gick bredvid kyrkogården hela tiden, längs med staketet.

När staketet tog slut trodde jag att kyrkogården var det med.

ICKE.

Jag gick rakt in i fällan.

Jag gick och jag gick...tittade upp...vägen tog slut...

Jag blev tvungen att gå tillbaka...det var så långt...

Tänkte hitta en genväg ut...

Stigarna var så många...

Trodde jag hade hittat en utgång

MEN ICKE.

Hjärtat började banka...

Höjde musiken i lurarna

Sänkte den igen, skulle inte höra om någon jagade mig...

Stängde av musiken helt och joggade ut.

Helt plötsligt var jag vid ICA.

Köpte mjölk.

Nu är jag hemma i min Mårtens trygga famn.

Snipp snapp snut så var sagan...

SLUT

...även jag...

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards