tinaochsverigesframsida

Alla inlägg under mars 2010

Av Tina - 15 mars 2010 17:07

Är det jag?

 

     

 

Är det en hund?

 

 

Idag bakas det kanelbullar.

Det är jobbigt att baka.

 

Av Tina - 14 mars 2010 14:20

Huvud, fötter, knä och tå.

Inget värker så.

 

Kalla tår.

Jag får

huvudvärk ner i mina lår.

 

Vad är detta?

När ska man lära sig göra det rätta

så dagarna blir lätta...

 

  

 

Kram.



Av Tina - 13 mars 2010 21:46

Min La Voix-donna är GRYM!

Malena och Casablanca hade tagit det förra Eurovision.

 

Denna gången hade jag velat skicka Timotej.

Och stackars Pernilla som var så den riktiga schlagerdrottningen.

Andreas Jonsson är otäck.

 

Men istället skickar vi Anna...

 

  

 

 

 

 

Av Tina - 13 mars 2010 18:42

Inveg våren med Mårten häromdagen.

 

 

Idag gjorde vi samma runda med Lillebror.

Majorna - Eriksberg - Rosenlund.

Vilket underbart väder vi fick idag.

Vidare till Garbo där en fet cheesecake och kaffe slank ner.

 

    

 

Det enda stället vi behövde hinna men inte hann, hann vi inte med :P

 

Då begav vi oss hem igen. Tomhänta...

Ha en mysig lördag!

 

  

 

Blått är flott   

 

 

 

Av Tina - 13 mars 2010 18:36

Frasse i Trollhättan ser ut att hålla i glaset.

Katten är gosigare än Totte.

 

 

Men Totte är bäst.

Här skulle han tvunget sitta med och spela sällskapsspel.

 

 

Zäta. Storebrors valp, tro det eller ej.

 

 

Denna pissen var idag ute och gick med sin husse.

Som en hund...

Sida vids sida.

           

Av Tina - 13 mars 2010 18:30

Såhär såg jag ut med skidor på benen och det gick i 110 i backen

 

    HAHA

 

 

         


Av Tina - 13 mars 2010 11:44

Solen skiner.

Vi tre sitter med varsin dator.

Robin är sjuk.

Sj är sämst i världen.

Vad ska vi ta oss till?

 

  

 

 


Av Tina - 12 mars 2010 21:33

Sikka skönheter.

Tycker jag.

Vad tycker ni?

Ni kan rösta i högerspalten, som jag tyckte var fantastiskt tråkigt att hålla igång :P

     

 

  



Ovido - Quiz & Flashcards