tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Tina - 7 mars 2010 21:20

Det tror inte att det räcker att älska varandra.

Snor nu av en liten stråle solsken;


Argentinsk tango är en fascinerande dans med stil, elegans, sensualism och temperament.

Det är en dans som man kan träna på hela livet och ändå känna att man har mer att lära.


Det sägs finnas möjlighet att kombinera mer än 3600 steg och turer! Förutom stegkombinationer kan man slipa länge och väl på balans, rytm, timing och kommunikation.

En dans som är en njutning men också en stor utmaning.


 

 

Kärlek är en(ett)ständig(t)

match/påfrestning/kämpande...

lycka vs olycka

 

Mårten och jag har kämpat i 4 år.

De senaste dagarna har jag varit alldeles nykär.

 

Jag vänder mig om

ser honom

ler

går fram

håller hans hand

 

 

Ta hand om din partner!

 

  

Av Tina - 7 mars 2010 18:41

Sov gott och länge efter vår roadtrip igår, vi SÅG ett annat land ;)

Idag kom Minigump och inspirerade till promenix.

På tal om Minigump, jag är idag en rejälgump :p

 

Ner till färjeläget och upp på båten, över till Eriksberg.

En mysig stund i solen, när jag blundade kunde jag känna sommaren och minnas tillbaka.

Båten tillbaka. In på Mac, in på Åhlens, skoskav (hör våren till).

 

Städning - nu kommer vi.

Vi kom aldrig.

Film, somnade framför teven.

Kaffe.

 

Kram.

Av Tina - 7 mars 2010 18:11

Alla har fördomar.

Den som säger något annat har en självinsikt illa däran.

Nog om det.

Rasism, var är det?

Inget vi vågar prata om.

Omvänd rasism är helt okej?

Tydligen är svenska tjejer till för att leka med, vi är inget att stanna med livet ut, vi lämnar bara våra män, är sämre mammor till våra barn bla bla bla...männen i sverige är skit, sverige är skit -

detta kommer från sex kurder på spårvagen.

Då tycker jag att ni kan åka tillbaka till era berg.



Ovido - Quiz & Flashcards