tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Tina - 5 mars 2010 21:00

Mysig stund med tjejerna.

Bye bye ina, vi ses om 10 år ?! 10 veckor ?!

 

Tack söta rara underbara Minigump!

Bilar till Skåne imorgon.

60 mil tur-retur.

Grattis lilleplutt!

 

Excet med M  och sedan Rose & Crown.

Tantar och gubber.

Jag hoppas att jag och Mårten är så hippa att vi som 80 åringar, lika kära som nu, sätter oss och tar en drink efter en hård dag.

 Har vi varit tillsammans 4 veckor eller 4 år?

 

Gubb- och tant varning på spåret.

 

  

 

Ingen Skavlan.

Jag gillar inte Skavlan så mycket, han e så jävla mysig...han är ingen Luuk liksom.

 

1408 och massvis med godis.

Inget gym denna vecka.

Men mycket skäll, jag ska behärska mig.

 

Kram.

 

 

 

 





Av Tina - 5 mars 2010 06:57

Hade det varit för ett år sedan och jag hade mått precis som nu.

Då hade jag legat kvar!

 

Skulle redan suttit på en spårvagn och varit påväg till nya äventyr men jag ska springa nu istället.

Idag tänker jag komma i tid, annars är jag alltid på jobbet 45 minuter innan barnen.

 

Kram. Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards