tinaochsverigesframsida

Alla inlägg under mars 2010

Av Tina - 1 mars 2010 21:31

Varför kvinnor?

Sa Gud varför det var just kvinnor som skulle mördas brutalt?!

Nu skriver han en bok.

Den skulle jag vilja läsa, samtidigt som det sista jag vill är att ge en mentalsjuk man uppmärksamhet, reklam och pengar - det är precis det HAN vill.

 

"Johan" en karl som vill slippa fängelse för att han är för överviktig och har skadat sitt ben.

Han tvivlar på att man ska kunna sköta honom och ge honom tillräcklig vård.

 

"Johan", hade du gett de barn eller andra människor vård och stöd om du kört på dem, berusad som du var när du satte dig bakom ratten?

Nu är det helt plötsligt synd om dig...

 

 

  

Av Tina - 1 mars 2010 20:53

Det efterlängtade slasket är här!

Att jag aldrig aldrig aldrig lär mig hur räligt det är med rea.

Folk är lika tokiga när det kommer till bokrean.

Bokrea i fredags:

 

    

 

    

Älskar sällskapsspel.

och en liten anka.

 

För att göra hemmet vårmysigt:

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag har inte gjort något annat än att fara och flänga idag;

i skolan - rädda sig själv och andra från snöbollskrig,

på stan i ärenden

"mat"shopping till elevernas vernissage på onsdag.

Det blir Äppelcider och hemgjorda chips till de små liven (vilddjuren) :P

Matlagning till eleverna och till karlen min.

 

Nu väntar karlen min, hembakade bullar och te.

MUMS! (inte så mums med te men jag måste för halsens skull...)

 

Puss och kram till mamma idag!   

 

Sköt om er!

sex

Av Tina - 1 mars 2010 20:44

6 stycken röstade i min "bo var?"-röstning.

50-50 på Majorna och Mitt i City.

Det blir inga röstningar här.

Det var hur tråkigt som helst :P


Kram.

Av Tina - 1 mars 2010 20:19

Är det inte självklart att personer som sitter i olika slags fängelse ska få bättre mat och vård än de äldre som bor på ålderdomshem?!

De gamla har redan levt klart!

De har gjort sitt - levt hederligt, slitit och tjänat sina egna pengar.

Det är synd om de som sitter i fängelse, de är brottslingar!

Det är inte deras fel!

Det är samhällets fel att de hamnade fel från början.

De ville bara få sin röst hörd.

Klart att vi måste prioritera dem mer än de äldre som tagit hand om oss hela sitt liv.

 

skitsnack!

 

Vad önskar du dina föräldrar eller dina barn när de blir gamla?

  

Ovido - Quiz & Flashcards