tinaochsverigesframsida

Alla inlägg under juni 2011

Av Tina - 21 juni 2011 18:43

Ett tufft val har idag gett mig huvudbry.

I slutändan var det inget svårt val.

Vissa saker går det inte att sätta prislapp på.

Jag slets mellan två världar.


Sveriges framsida har Göteborg och Stockholm tävlat om. 

Österlen vinner!

När jag är hemma hos mamma och pappa blir jag alldeles begeistrad!

Mossby - Abbekås...slätterna, havet och sandstränderna...

Jag får alldeles ont i magen...

Usch, jag slits mellan två världar.  

Av Tina - 21 juni 2011 18:43

Ett tufft val har idag gett mig huvudbry.

I slutändan var det inget svårt val.

Vissa saker går det inte att sätta prislapp på.

Jag slets mellan två världar.


Sveriges framsida har Göteborg och Stockholm tävlat om. 

Österlen vinner!

När jag är hemma hos mamma och pappa blir jag alldeles begeistrad!

Mossby - Abbekås...slätterna, havet och sandstränderna...

Jag får alldeles ont i magen...

Usch, jag slits mellan två världar.  

APA

Av Tina - 14 juni 2011 12:42











Av Tina - 14 juni 2011 12:39



Saknar er!

Puss.

Av Tina - 14 juni 2011 12:25

Vilket yrväder...

och inte bara jag.

första dagen på barnens sommarlov...

nu kan det i alla fall bara bli bättre...

POPCORN är livsfarliga.

Var(?), feber och svettningsATTACKER.

det kan bara bli bättre med det också.

väntar vi åska?

ps. jag är så fruktansvärt nervös och pirrig, längtar till söndagmorgon  

Av Tina - 11 juni 2011 22:14



Vilket skit vi utsätts för.

Stackars alla barn som rekommenderas och uppmanas till idioti.

Stackars alla barn som inte har föräldrar som vägleder dem i detta.

Stackars alla vuxna som går på skiten.

Stackars de vuxna som saknar moral.


 


Av Tina - 11 juni 2011 21:30

Förra helgen, under möhippan, märkte jag det för första gången...



Skillnaden är enorm!

Mina kompisar och pojkvän förstod inte alls och jag kunde inte sätta ord på det...

MEN NU VET JAG

Det känns i luften.

Malmö har attityd och en råare miljö.

...och små butiker överallt längs vägarna i stan...

Man märker när man är i Malmö.



Jag saknar Malmö.

När jag är i Malmö myser jag.


Av Tina - 11 juni 2011 21:15

1. Låg och drog mig läääänge

2. Nyhetsmorgon

3. Frukost i solen

4. Mariaplan och alla (3) butiker

5. Kaffe

6. Jagade vidare efter klänning och bröllopspresent i city

(bättre lycka nästa gång)

7. Kyrkan

8. Kräftor och kräftsallad

9. Storstädning (diskat och torkat av soffbordet)

10. Innergård med Tottalott

Presentation


Sveriges Framsida?
Malmö i mitt hjärta men jag älskar Göteborg.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards