tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Tina - 12 mars 2010 21:33

Sikka skönheter.

Tycker jag.

Vad tycker ni?

Ni kan rösta i högerspalten, som jag tyckte var fantastiskt tråkigt att hålla igång :P

     

 

  



Av Tina - 12 mars 2010 16:36

  

 

Misslyckad date?

Afterwork eller HemmaTacos?

400 Whiskey?! Tokigt!

Ut?

LO, Vad gör du?

 

Puss och kram.

 

 

 

Av Tina - 12 mars 2010 16:20

Ni skulle bara veta vad jag dagligen måste genomlida.

För mig, som shoppar och tittar på kanal 5, så är det öronbedövande.

Zappa, Metallica, Dream Theater m.fl

Så snajsigt.

Men jag har upplevt och lärt mig mycket.

Mårten är som en uppslagsbok, inte bara i musik.

 

Vad jag ville komma till var att musik som inte är kommersiell utan är...egen...kan vara hur fin och mysig som helst.

 

  

 

Kram.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards