tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Tina - 8 mars 2010 19:17

  


Reklamen om äkta varor på City Gross fick mig att tänka på barnens skolmat.

Vi har bra mat på vår skola men fy skam åt de som serverar halvfabrikat till våra barn.

 

Jag har sagt det förr, säger det igen, hamnar våra elever i fängelse får många det bättre där än i skola och hem.

 

 

Hollywoodfruar intar scenen ikväll.

Herregud vad jag längtar.

Det är verkligen klass på det som visas på teve.

 

  

 

 

Kram.


Av Tina - 8 mars 2010 18:16

Stockholms inre cirkel;

Tjejer i lackbyxor och sliten tröja, blonderat hår i mittbena.

SMALA.

Kate Moss wannabes som r

öker vettet ur sig!

Och så kan de med att anföra medelmåtta hos min Lindome-snygging.

 

Kram.

Av Tina - 8 mars 2010 18:04

Ballerinan ringde innan och berättade om sin supersmala vän som ska börja träna med oss "för att hon VERKLIGEN behöver det"  

Jag är så trött på denna smalhets

 

Jag med. Blir trött på mig själv och mitt förbaskade tjat.

 

  

 

Snygg!

Ni skulle bara veta vilka bilder det finns därute

och hur många SOM VILL se ut såhär.

Ovido - Quiz & Flashcards