tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Tina - 24 mars 2010 21:32

Efter ljusrören tog jag en powerwalk som slutade i panikwalk.

Jag gjorde allt för att undvika kyrkogården.

VAD HÄNDER?

Jag går vilse i den.

I mörkret!

Vad hände egentligen?

Jag gick bredvid kyrkogården hela tiden, längs med staketet.

När staketet tog slut trodde jag att kyrkogården var det med.

ICKE.

Jag gick rakt in i fällan.

Jag gick och jag gick...tittade upp...vägen tog slut...

Jag blev tvungen att gå tillbaka...det var så långt...

Tänkte hitta en genväg ut...

Stigarna var så många...

Trodde jag hade hittat en utgång

MEN ICKE.

Hjärtat började banka...

Höjde musiken i lurarna

Sänkte den igen, skulle inte höra om någon jagade mig...

Stängde av musiken helt och joggade ut.

Helt plötsligt var jag vid ICA.

Köpte mjölk.

Nu är jag hemma i min Mårtens trygga famn.

Snipp snapp snut så var sagan...

SLUT

...även jag...

 

 

 

 

Av Tina - 24 mars 2010 18:21

Nu börjar jag jobba i en etta, det ska bli jätte kul!

Spännande och intressant.

Friskola med kristen inriktning...som handen i handsken...

 

inredning idag.

Lika roligt som kläder och accessoarer.

 

Det var varmt ute idag.

Tror faktiskt att det var den första riktiga vårdagen idag.

Säger man "faktiskt" så ljuger man...

 

Nu ska jag sola.

 

  

 

Pssst!

Det skär i mitt hjärta när jag tänker på dig.

Hör av dig sen. Jag finns för dig!

Jag kan komma bort fortare än kvickt!

 

Kram.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards