tinaochsverigesframsida

Alla inlägg under maj 2010

Av Tina - 30 maj 2010 16:13

Morsdag


 

Av Tina - 30 maj 2010 13:13

Tänk att åka båt hem. Det har jag aldrig gjort i Skåne.

Där kan jag å andra sidan nästan se hem på kilometers avstånd...


Bakom båten bor vi.


 


Piratskeppet! Ostindiefararen



 

Underbara stad.


Pirr pirr!

Av Tina - 28 maj 2010 16:46

Förra helgen fick jag sätta mig på tåget till svärmor.

Denna helgen blir det min mammi och pappi. I underbara södra SKÅNE.

Hejja hejja

Glöm inte Morsdag!

I Trollis blev det Pingstmiddag.


  

Och kaffetoken fick kaffe från Strandgatan.  

Hetaste sommardagen. 

 

    

Av Tina - 25 maj 2010 21:39


VIPPENBOKAD!

 

Av Tina - 25 maj 2010 21:12

En dag där vädret gick emot mig.

Inte blev det Johannebergsparken för barnen, inte blev det utematte, det blåste och regnade på mig.

Sen sken solen för fullt så jag istället svettades.

 

Jag har allt som allt pratat 3 timmar i telefon.

Mitt internet fungerar bara när det vill.

 

Jag fick i alla fall träffat min underbara Guldheden

Tog en springkaffe på Blue Mountain men fastnade med Heder.

 

Skanstorget 4. Billigt och bäst!

 

    

 

 

   

 

Av Tina - 24 maj 2010 19:55

Nej, jag är inte pigg och glad.

Jag är otroligt otrevlig.

Jag kan omöjligt vara trevlig mot Mårten.

Det tar emot att inte slänga ur mig snäsiga kommentarer.

Jag ringer inte tillbaka till mina vänner och jag avfärdare mamma...

Förlåt.

Min hals is killing me.

Av Tina - 24 maj 2010 19:20

  

 

Värre halssveda har jag inte haft!

Pigg och glad - det som hindrar mig är huvudvärk och dessa blåsor på kindor, svalj och stämmband.

INGET te eller halstabletter biter på det...

Piss and blood!

 

Men det finns ingen mer tid till att vara hemma...

 

Kram.

 

 

 

 

Stöd kampanjen som jag.

 

  

 

 

 

 

Av Tina - 23 maj 2010 22:40

Har jag ett viktigt möte på andra sidan världen som jag inte kan ta mig till, då kan jag vara uppkopplad via en robot och delta genom den.

 

Teknikens under!

 

Det är bara att tacka och ta emot för vad framtiden har att erbjuda men kan det gå förlångt?

Hur ska det sociala samspelet fungera i framtiden?

Slutar det med att vi inte ens skaffar barn med varandra naturlig väg ("Naturlig väg" kommer vara ett stort frågetecken och om man säger så kränker det de homosexuella eller de som olyckligtvis inte kan få barn) eller kommer det vara det enda vi kan och duger till?

Presentation


Sveriges Framsida?
Malmö i mitt hjärta men jag älskar Göteborg.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards