tinaochsverigesframsida

Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

OH herregud ja vet ni vad?!

Av Tina - 29 mars 2010 16:28

FREDAG

 

Två av mina bästa vänner skulle jag äntligen få träffa igen och jag var så spänd att huvudvärken kom som ett slag rakt i pannan när vi satt och väntade på ena spanjorskan/ryssen/polacken.

Jenuschka kom!

Vi kramades för fullt och hann med en liten dans på tågperrongen.




Fredagen fortsatte som den borde.

Caruschka kom hon med!

Ännu en liten dans.

SOM VANLIGT - Upptagna av oss själva och varandra stoppar vi fyra trafiken på perrongen och ville nog ses som överkörda...    


Kvällen fortsätter...grannen sover...

 

LÖRDAG

 

Vi går upp halv tio för att äta frukost och komma iväg tidigt till stan. En annan kommer hem vid samma tid för att gå och lägga sig.

En elev sa att det skulle bli sol och 15 grader...vidarebefodrade detta till mina vänner och sa att det är vårjackan som gäller i götet

 ...oops...ska aldrig mer lita på en 11åring :P

 

 

Först lite sura miner utan shoppingpåsar.

Sen fyllde turisterna sina kassar med kläder och smycken.

Jag fick nöja mig med ett par strumpbyxor från Indiska, som för övrigt är de bästa strumpbyxorna på marknaden!!!

 

Vi åt och vi åt och vi åt.

Stadig lunch inne på Arkadens kinaställe.

Facebook i högsta hugg...suck!

 

     

Fyra tjejer och Fröken Olsson.

 

Vi orkade aldrig laga maten vi köpte och skulle ha på kvällen.

Vi orkade inte äta - var mätta MEN vi orkade trycka i oss detta istället ?!

 

 

 

Fyra små grisar ;)

 

Påskriset flög i väg...det går vilt till ibland oftast

 

  

 

Vi sjöng lite Oogachakka från Designtorget (200 kr).

Rek. VARMT! 

HAHA (internt)

 

  

 

Mjölken tog slut!

 

 

Grannarna var vakna och stampade takt i golvet...vårt tak... 

 

SÖNDAG

 

Det var vår tur att komma hem lagom till frukost så ni kan bara tänka er hur vi såg ut.

 

Så här såg jag ut!

 

  

 

Bara skojja!

HAHA!

 

 

 

 

 
 
Maja

Maja

30 mars 2010 06:59

later som en harlig helg! langtar tills jag far komma och halsa pa och dansa pa perrongen med dig! kanske i sommar? =)

http://majasbok.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 23 januari 2012 17:47

Det är vidrigt att gå upp om morgnarna! Spelar ingen roll om jag sovit för lite/för mycket/ går upp i ottan eller till lunch för det finns inget gosigare än att ligga under täcket, i värmen, bredvid M.   Det är inte bara jobbigt att gå upp, de...

Av Tina - 30 oktober 2011 14:31


       Det blev så i alla fall...

Av Tina - 29 oktober 2011 15:15

Snart i stan...fördriver tiden med iPhone... Hur länge varar ert batteri? Skulle jag ha laddat det 24 h innan användning, fast att flera proffs sa nej? OM, ligger lillebror illa till... Sch, säg inget till M! Nu är jag framme och jag ska äntlige...

Av Tina - 29 oktober 2011 15:10

Smutsiga boots, dold under huva, gamla vantar - inte ett försök till hej. Nu i smink och vargpäls - fjäsk och medhåll....

Av Tina - 28 oktober 2011 20:12

Pojkvännens favvo-ord     sitter här med ny . Är apatisk med den i hand.   ny    !  "A men va faan! E du svarthårig nu? I så fall kommer jag inte hem ikväll"   och ett dyrt  , det tackar jag Frida för.            ...

Ovido - Quiz & Flashcards