tinaochsverigesframsida

Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Bojkotta American Apparel!

Av Tina - 29 mars 2010 17:31

Säger någon American Apparel då tänker jag bomullströjor och tjocka svarta leggins.

Gick in på deras hemsida och höll på att smälla av.

Jag small av!

 

http://store.americanapparel.co.uk/women.html

 

Vill inte göra reklam för dem men måste visa er hur äckliga de är!

Det säljer inga kläder. Det är hemmagjord, lågbudget-snusk!

 

Här är det kjolen som det görs reklam för...tro det eller ej...

Denna bilden är oskyldig om man jämför med vad som döljer sig, eller snarare inte döljer sig på deras hemsida.

 

  

 

 Bild ett och två ger mig väldig inspiration om hur jag kan använda kjolen på olika vis.

 

Shopping har aldrig lockat mindre.

 

Kommentera gärna detta så jag får höra att ni håller med mig?!


 
 
Louise

Louise

29 mars 2010 21:12

Okej håller med , det där vra verkligen inte
speciellt snyggt , okej ...inte snyggt alls !!!:o

http://crazyme.bloggplatsen.se

 
maja!

maja!

30 mars 2010 14:15

haha! jag vet.

just den där serien bilder är lite på gränsen kanske. tankarna för en onekligen till amatörmässigt fotograferad mjukporr, med de varierande modellerna, oproffsiga fotografierna och framförallt omgivningen de är tagna i (i köket, på soffbordet, i trappan).

men jag kan ändå tycka att det är lite kul. de där värsta affisherna måste man ju verkligen leta efter för att hitta. de vanliga tycker jag inte är alls farligt sexistiska. utan rätt kaxiga.

ingen har väl dött av att se ett par (i princip) nakna bröst. det ser man ju i h&ms underklädesreklamer med spetsbehåar också.

det är väl härligt att de lyckas provocera så mycket med ett gäng enfärgade baskläder!

det jag stör mig på mest är att de är så barnsligt dyra!!!!

så länge de inte tapetserar gatorna med mjukporr (vi vill ju inte att det ska hända fler olyckor i trafiken) så tycker jag att det är lugnt.

http://majasbok.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 23 januari 2012 17:47

Det är vidrigt att gå upp om morgnarna! Spelar ingen roll om jag sovit för lite/för mycket/ går upp i ottan eller till lunch för det finns inget gosigare än att ligga under täcket, i värmen, bredvid M.   Det är inte bara jobbigt att gå upp, de...

Av Tina - 30 oktober 2011 14:31


       Det blev så i alla fall...

Av Tina - 29 oktober 2011 15:15

Snart i stan...fördriver tiden med iPhone... Hur länge varar ert batteri? Skulle jag ha laddat det 24 h innan användning, fast att flera proffs sa nej? OM, ligger lillebror illa till... Sch, säg inget till M! Nu är jag framme och jag ska äntlige...

Av Tina - 29 oktober 2011 15:10

Smutsiga boots, dold under huva, gamla vantar - inte ett försök till hej. Nu i smink och vargpäls - fjäsk och medhåll....

Av Tina - 28 oktober 2011 20:12

Pojkvännens favvo-ord     sitter här med ny . Är apatisk med den i hand.   ny    !  "A men va faan! E du svarthårig nu? I så fall kommer jag inte hem ikväll"   och ett dyrt  , det tackar jag Frida för.            ...

Ovido - Quiz & Flashcards