tinaochsverigesframsida

Alla inlägg under januari 2010

Av Tina - 20 januari 2010 19:53

Kokt fisk med grönsaker och potatismos.

CHOCKLADPUDDING OCH VISPGRÄDDE FRAMFÖR TEVEN.

 

  

 

Av Tina - 20 januari 2010 19:37

En gång var jag och Minigump på Kock och Vin och på Hemma hos.

Björns bar fick vi på köpet.

 

Hemma hos ligger i Haga, det rekommenderar jag!

Mysigt!

Håll koll på era paraplyer!

 

Push och Lounge (Avenyn) för oss som vill leka Stureplan. 

Eller för er tjejer som inte vill bli brutalt nypta i rumpan vad du än befinner dig.

Men jag kan inget garantera, rötägg finns det överallt!

 

 

  

(Sökte på Stureplan och upp dök dem)

 

Kram.

Av Tina - 20 januari 2010 15:54

Nu blir det Koranen innan läggdax

Varför ska jag läsa Koranen?

Jag vill förstå!

Jag vill ifrågasätta!

Jag vill ha belägg för mina argument!

 

När jag flyttade till Göteborg träffade jag en underlig familj.

Kanske är det pga dem?!

 

 

Jag började bläddra på spårvagnen...

Koranen stod tog inte med på någon "tio i topp lista 2009"

Folk skäms inte...

Peka är fult men glo är nog fulare...

 

Hur fult är det då inte att glo, peka och viska?!

 

Kram.

 

 

Av Tina - 18 januari 2010 21:35

Jag vill ha det ingen annan har.

Jag är inte extrem.

Jag är helt vild.

 

Närshopping är att rek.

 

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO nätshopping nätshopping  nätshopping WOHO

Av Tina - 18 januari 2010 21:18

I julas skedde ett litet missöde med håret mitt.

Såhär såg det ut...

Istället för fyra nyanser av brunt vad det förmånga nyanser av gult och grått som övergick i randigt.

Bilden förskönar tyvärr verkligheten...

 

 

 

 

Men nu är det ett minne blott. 

 

mohaha     

 

Igår tog det oss 2 timmar att komma hem från Kungälv som ligger 20 minuter från Göteborg.

 

 

Kram.

Av Tina - 18 januari 2010 20:48

Klart att vi och ni ska skaffa barn!

Bebisar är guds gåva till människan :) haha

Bebisindustrin är dock ett helt företag, en helt egen värld!

 

Förstår inte hur jag kunde välja shopping före gymmet idag.

Gymmet går alltid först annars

Först blev det Villervalla i Haga.

Och nu är det någon som undar vad jag gjorde där ;)

Kan avslöja att jag "tittade" på vad sommaren hade att erbjuda

Sen blev det Babyproffsen vid Grönsakstorget.

Där öppnades en helt ny värld av nappflaskor och filtar.

När en potta utan "potthål" presenterades vände jag på klacken :P

HAHA.

POLAREN O. PYRET bredvid (inte direkt bredvid men i närheten av, har inte lärt mig gatunamn än) Designtorget håller sig till sådant jag har koll på, byxor/skor/trosor...

 

Alltid svängen förbi Åhlens.

Nytt Mineralpuder från Maybelline, nu i "vinterglåmet" är mitt i.d för mörkt...men snart är det vår!

Brush på köpet, får se om den är bra!

Bara 125 kronor idag.

 

  

 

Sen var den shoppingen slut.

Kvällen påbörjades med storebror på besök som droppade av världens största servis och Cristal D'Arques glas   

Kvällen slutade med falukorv och mos, jag gillar det!

Precis som jag gillar räliga fiskbullar men bara i dillsås.

 

Kram.

 

 

Av Tina - 18 januari 2010 10:03

Jag är köttätare.

Jag älskar kött.

Hellre kött än fisk och grönsaker.

 

Jag tycker inte om att svära, jag tycker det är fult!

Människor svär när ordförrådet inte räcker till och när man kommit in i en dålig vana.

Men jag svär ändå!

 

Fy fan för de äckliga skitstövlar som gör allt för att tjäna pengar på grisar och kor (som jag gladeligen äter och köper).

Jag mår dåligt över att se hur djur behandlas innan döden.

En sak att döda för överlevnad.

Tortyr är en annan.

Ni idioter som känner er träffade vet vad jag pratar om!

 

 

Av Tina - 18 januari 2010 07:46

Vad är det som händer på Haiti?

Vad * håller de på med?

Har ni sett?!

Det är ju galet på alla sätt!

 

Det räcker inte att Elvaåringar idag visar fruktansvärd respeklös attityd mot vuxna, nu ska de på Lindängen i Malmö beskjuta falafelvagn TVÅ gånger och ännu värre med ett par äldre kompisar i bil den andra gången.

Har man bil är man förhoppningsvis 18 men ett körkort idag är inte ens självklart!

Anta att de har körkort och är 18...vad är det för kortslutning som gör att 18åringar beter sig som 11åringar och 11åringar som 18åringar?!

Men jag förstår dem, falafelgubben hade kastat elvaåringens tomma plåbok dagen innan... 

 

En personal och två 16åringar skjuts av två maskerade män som går in på fritidsgård i Fittja och skjuter hejvilt.

Jag skiter fullständigt i varför de maskerade fegisarna gör detta eller vem de vill hämnas på!

DE GÅR IN OCH SKJUTER PÅ EN FRITIDSGÅRD FULL AV BARN!

 

Är man med i leken får man leken tåla!

Inte anmäla diskriminering!

Tönt!

Men kan man så kan man!

 

16 - och 18åring i Bergsjön kapar 50årings bil och sticker honom i kroppen!

Jag biter mig i tungan!

 

Libanes dömd för 5 mordförsök i Danmark!

Vad kass han är!

Efter femte försöket borde han lyckas att äntligen mörda någon!?

 

 

Kram.

 

Ovido - Quiz & Flashcards