tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Tina - 16 januari 2010 21:18

Careeye eller Care eye?! Em?

HAHA.

 

Mina tjejer är i Växjö och har kul.

Här sitter jag...utan strul?!

 

 

Av Tina - 16 januari 2010 21:07

Tjejkväll igår där vi skrattade åt missären vi ALLA sett.

Det är fortfarande bortom allt!

Och det är SÅ roligt... mycket av det...

Jag är en skrattig tjej med knepig humor men att skratta så mycket åt så konstiga saker trodde jag inte om mig själv...

Nu skrattar jag igen.

 

Fiskgratäng, kladdkaka, chips och vin eller mintsoppa?

Det är frågan!

 

Bowling idag.

Bäst av alla med två strike...det säger mycket om mig som topp spelare   och mycket om mina kamrater.

Minigump (som snart blir Vilkengump?) och Mårten kan vara de bästa motståndarna.

Mårten surade när tjejerna ledde men drog ändå hem förstaplatsen.

Jag vann dock priset (tjatade till mig): godis och fanta.

 

Städa städa varje fredag hela veckan lång 

 

Kram.

Ovido - Quiz & Flashcards