tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Tina - 31 januari 2010 20:31

Jag har OTROLIGT svårt att lyssna på debatten mellan rött och blått.

Tänk att som vuxna människor skylla på varandra...

 

  

 

Om rött styrt nu under denna stor ekonomiska kris hade samhället säkert sett mycket bättre ut och gjort betydligt bättre val...

som att köpa Saab för längesen...

 

Jag hade velat ha facit i handen, en spåkula, och se vad rött gör i framtiden om de vinner, detsamma med blått.

kan de säga "Vad var det jag sa" och "Lång näsa, lång näsa".

Högern och Vänstern är lika goa bägge två!

 

Min kropp orkar inte kylan mycket längre...

 

Tänk dig för innan du röstar!

 

Kram.

 

 

Av Tina - 31 januari 2010 16:50

Fredag

Dum Dummare med busungarna. 

Lilla London och Excet med försäkringsförmedlare.

Jag äter som en fullvuxen karl!

Bort till Minigump och järngänget på Caléo.

Är det du eller jag som pratar?

Tio i topp 50 på Lipp  

Lilla London

3.an hem!

 

Lördag

LÅNGT om länge efter en härlig sovmorgon tog jag mig till Lunden.

Det var då på tiden.

Lax MUMMA, räkor MUMMA. 

Min sovmorgon fortsatte.

Burger King och godis.

Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren.

(kan inte låta bli att se sådant trams men som ändå ger mig mardrömmar)

 

Söndag

Flög upp ur sängen

Frukost på stan

Dop i Hålta för allas vår lille söte bulldog prins :D

Jag äter som en fullvuxen karl!

Hem ljuva hem

Chips...

Kram.

Ovido - Quiz & Flashcards