tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Tina - 1 januari 2010 06:37

Himmel och pannkaka!

Varför bry sig om världen som är sinnesjuk, som den är!

Varför bry sig om miljön?!

Varför bry sig om sina medmänniskor?!

Varför bry sig om att skicka bistånd?!

Håll i pengarna!

Bry dig bara om dig själv och lev därefter!

Världen går ändå under 2012!

 

Kram.

Av Tina - 1 januari 2010 06:13

Jag brände bokstavligt talat 4000 kronor.

Antik kärlek gick i stora små spillror.

Gott nytt år!

Nu kan jag se det roliga i det hela.

Jag grät så mycket att tårarna inte rann.

  

Nu kan jag se det roliga i det hela!

Värre kan hända;

- Allt hade kunnat brännas

- Någon hade kunnat bränna sig

- Tottes svans hade kunnat ta fyr och "satt allt i brand"

 

En fick pussas, en annan fick pojkvän, en tredje får pojkvän och en fjärde gjorde av med sin bricka. 

GÖR ALDRIG DET!

DET KOSTAR!

Den 5.e och den 6.e gjorde som de brukar! 

 

Puss på mina söta tjejer och min kära pojkvän!

 

Kram.


Ovido - Quiz & Flashcards