tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Tina - 23 januari 2010 17:27

Tjurfäktning, Rodeo och gud vet allt där tuppar, rävar och krokodiler tror sig kämpa för sitt liv är uselt av människan.

 

Svar till dig fröken Minigump;

Det är inte jag som går på soppa så jag trycker i mig fisbågar så mycket och ofta jag bara kan ;) Puss på dig.

Av Tina - 23 januari 2010 16:48

Upp 8.30

Promenad från Järntorget med Minigump till hennes bror, trappa efter trappa upp. LÅREN, RUMPAN!

 

Vidare till gymmet... efter några snabba tittuts i små butiker. 

 

Gymmet. ARMARNA! BENEN! MUNNEN! (det skrattades såklart)

MY GOD! Phu!

 

 

Promenad till Wasa, spårvagen kommer, jag springer!

 

Nu vill jag trycka i mig ostbågar, så som bara jag kan...

Robot-viset!

 

Hoppas ni får en trevlig kväll!

 

Kram.

Ovido - Quiz & Flashcards