tinaochsverigesframsida

Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Typisk småstad!!

Av Tina - 22 november 2009 18:40

Västerviks Riverside.

 

Klockan ringer, går inte upp!!

Klockan ringer igen och upptäcker att Jen är borta!

Äter en god frukost!

Gör vid mig!

På med glasögonen!

Ut på stan, hinner inte mer än in till JC förren en pojk på 15 som jag känner sitter där och syr. "Men det kan inte vara han, han ser inte ut som femton." Det visade sig att jag aldrig träffat honom som femtonåring utan som 17 åring och numera är han en man på 20 år.

 

Butiken erbjöd en alldeles egen PS - personalshopper. Svettas i provrummet men går tomhänt därifrån. Shape up PS!!!!!

 

För er som inte hänger med i min värld så hittade jag Jen för längesen!

 

Innan Morella, som jag kommer till snart, sparkade jag mig själv i huvudet med ett plastben..... Då till Morella, Stans godaste kaffe men.....låtsades prata med varandra och låste blicken vid tårna i ren rädsla för omgivningen!

 

I have died and come to real estate-heaven

 

 

Upp på Kulabacken, upp på Kulabacken har jag en vän...

Och här hade vi kul må ni tro med Olle och Uno och deras ringar...

 

Slemmig kyckling brändes, halvfärdiga pommes, kall broccoli men en satans god Lohmanders. Innan Palladium blev det charader med Justin Timberlake och Lazy eye. Carola och Sven Wolter tittade också förbi, tätt efter följde Svampbob Fyrkant och Gustav Vasa.

 

För att göra en lång kväll kort tillsammans med Discokulan, Mowgli och Hedvig så beskriver jag den med:

Single ladies

Magdans

Fula kläder (om kläder över huvudtaget)

Rökrum med öppen himmel

Ovanvåning - that is not the place to be.

Boom Boom Boom - Hotel Room

Tåget

Vi 4 höjde medelåldern till at least 15.

We are the dancers

"Du där, du kan stanna där borta!!"

"-Men jag gillar ju blondiner. - Det finns dom som kan tänka sig att bli blondiner"

 

Jennas småstadsdilemman:

1.

En stad.

Antal killar: många

Antal tjejer: Många.

Antal uteställen: 2

The boy you don´t want to meet, you meet cause he is just next to you in the garderobskö.

 

2.

Vill du gå klädd som en discokula eller i uggle-glas gör det med en vän som förstår dig och stöttar dig i kampen mot glåpord och skeptism!

 

 

Under söndagen kom vi på att vi hade ätit och druckit mycket onyttigt så vi tog oss till simhallen där vi förbrände hela fem längder fett tillsammans.  Som vi fyllde på igen med ett lass hämtemat. Vi är nu inte längre rädda för 20åringar med hormoner utan för 10åringar med attityd. Det är ord som sårar mest. Buhu! Vi kommer dö i förtid och är direktimporterade från 80-talet?!


Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 23 januari 2012 17:47

Det är vidrigt att gå upp om morgnarna! Spelar ingen roll om jag sovit för lite/för mycket/ går upp i ottan eller till lunch för det finns inget gosigare än att ligga under täcket, i värmen, bredvid M.   Det är inte bara jobbigt att gå upp, de...

Av Tina - 30 oktober 2011 14:31


       Det blev så i alla fall...

Av Tina - 29 oktober 2011 15:15

Snart i stan...fördriver tiden med iPhone... Hur länge varar ert batteri? Skulle jag ha laddat det 24 h innan användning, fast att flera proffs sa nej? OM, ligger lillebror illa till... Sch, säg inget till M! Nu är jag framme och jag ska äntlige...

Av Tina - 29 oktober 2011 15:10

Smutsiga boots, dold under huva, gamla vantar - inte ett försök till hej. Nu i smink och vargpäls - fjäsk och medhåll....

Av Tina - 28 oktober 2011 20:12

Pojkvännens favvo-ord     sitter här med ny . Är apatisk med den i hand.   ny    !  "A men va faan! E du svarthårig nu? I så fall kommer jag inte hem ikväll"   och ett dyrt  , det tackar jag Frida för.            ...

Presentation


Sveriges Framsida?
Malmö i mitt hjärta men jag älskar Göteborg.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards