tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Tina - 9 november 2009 21:13

 

ÅH sommar sommar sommar

Det är min spårvagn förresten!

Nummer 3

Längtar redan till sommaren

Jag är född och uppvuxen i fel land...

Men nu är jag här och skulle aldrig lämna Sverige

Då lämnar jag även min familj och alla andra underbara människor

NEJ

Det blir på 65-årsdagen som jag och min man sitter på ett flygplan påväg mot varmare länder och soliga stränder.


  


Skål från Tintin.

De har nattöppet!

 

Kram.

Av Tina - 9 november 2009 21:07

 

Min prins

 

 

 

  


Världens sötaste pälsboll!

Min Totte.

 

Tänk att man kan tycka om en katt så mycket och att man lägger flera tusen på tandläkare åt honom...

Många som inte har katt och inte tycker om katter ställer mig den frågan.

Totte är inte bara en katt, han är vår skatt!

Så fyndigt Flört

 

 

Kram.

Av Tina - 9 november 2009 20:49

   


Träffar underbara vänner, som på toppen av moset är skåningar, och vi har en mysig After Work på Notting Hill.

Detta följs av massvis med gottis och Idol.

Innan Idol vann jag och den andra tösen 3 gånger över killarna SkrattandeSkrattandeSkrattande

I Med andra ord.

När vi sedan bytte spel och det behövdes lite mer tankeverksamhet då förlorade vi Rappakaljan...

 

Skål för gott folk!



 


Hette det föresten Rappakalja?!

 

 

 

Kram.

Av Tina - 9 november 2009 20:25

 

Denna pojke är den sötaste bebis jag sett!

Min Tess och hennes Oscar har gjort ett bra jobb!


Det finns inget läskigare än att hålla i en nyknäckt bebis.

Jag var livrädd!

Bebisar är så små och så sköra...

Fast de tåler egentligen mer än man tror...

 

Det första jag såg var hans pyttesmå naglar, hans små händer, hans söta små läppar och allt hår han hade på huvudet.

Han är verkligen den finaste plutten på denna jord.

 

 

Kram.

  

 

Presentation


Sveriges Framsida?
Malmö i mitt hjärta men jag älskar Göteborg.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards