tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Tina - 4 november 2009 23:33

Något har hänt:

Jag SPRANG för att hinna till TRÄNINGEN..

Jag springer inte ens för att hinna med bussen.. (jo, det gör jag)

 

Pilates...

Underbar träning - Man svettas inte!!!!!

Det svåra är att hålla balansen.

Det jobbiga är att stå ut med mjölksyran

Det roliga är att vända sig om och fnissa med Minigump.

 

Det var första gången idag.

Det gick bra men då och då glömde jag "andas" -

ett tag tänkte jag mer på in och ut andningen än på övningarna -

vilket ledde till att jag bara låg och andades...

som en strandad valross...

 

 

Jag har gått upp en storlek.

Det är efter jag börjat träna som jag upptäckt detta.

Och nu har jag förstått vad det beror på...

Träningen gör mig större.

Det beror INTE på all chocklad jag TRYCKER i mig!

Punkt slut!

 

 

Kram.

Presentation


Sveriges Framsida?
Malmö i mitt hjärta men jag älskar Göteborg.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards