tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Tina - 28 november 2009 17:34

Varför försöker vi förbättra en ful sminkning med ännu mer smink?!

Det blir ju aldrig bra!?

 

Och inte blir det bättre att sminka av sig och börja om;

- antingen har man inte tid till det

- huden blir irriterad och går inte att sminka över;

...sminkar över i alla fall och är tillbaka på ruta ett där man igen står med för mycket sminkning...

 

 

Nu börjar jag inte om.

Det slutar med att jag blir sur och öm och stannar hemma och allt kommer vara Mårtens fel... 


Kram.

Av Tina - 28 november 2009 17:32

Jag saknar dig!

 

Detta är bara till dig.

 

Tänker på dig och önskar verkligen att jag kunde vara hos dig nu!

 

PUSS


Av Tina - 28 november 2009 17:22

Nu ska jag och min Tess ta oss en riktig tjejkväll utan underbara bebisen!

Som kräktes på mig sist vi träffades, inte Tess, men kunde varit

Jag är så himla dålig på smajlgubbar. Jag tycker inte om de egentligen men annars kan så mycket misstolkas.

Skulle nog haft massvis med smajlgubbar i mitt "Era ryska svin" inlägg...

Tredje gången restaurang denna veckan...

Får hålla igen nästa vecka och träna lite extra.

 

Julskyltningen på NK är underbar!

Jul-Liseberg blir det nästa gång.

Haga är så mysigt.

 

Magasin 11 är en affär jag verkligen kan rek.

Nostalgibutik med diverse puttinuttigt i 60-70 talsstil.

 

 

Kram.

 


 

Av Tina - 28 november 2009 08:19

och våra lagar!







Presentation


Sveriges Framsida?
Malmö i mitt hjärta men jag älskar Göteborg.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards