tinaochsverigesframsida

Alla inlägg under april 2010

Av Tina - 19 april 2010 16:21

Vad gör man inte för en Ballerina?!

 

 

Bliss, vilket ställe!

Litet ,Snyggt, Crowded!

Helt rätt!

 

Magasinsgatan. 

Av Tina - 17 april 2010 17:38

 

Forever Unique


 

Joe Browns


 

Love Lable  

   


Av Tina - 17 april 2010 17:27

Vilken låt!

ÅÅÅÅÅÅHH love it!

 

  

 

 

Av Tina - 14 april 2010 21:03

Vilken härligt dag...lalalalaa lalalalaa la la la

2½ timmes sightseeing med Minigump, i solen, i vårt härliga Göteborg.

 

 

Misshandel

  

 

 

Vi träffade socionomen och leo, tillsammans åt vi middag och drack RIKTIGT kaffe.

 

 

vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha

 

Minirumpen är gööör kär! Vilken vän!

 

 

 

Sötnosen läser till Make Up Artist, ställer upp som provdocka.

  

 

 

Alla flickors dröm...

en hel resväska med smink   

 

  

.färg

 

 

Kram.

Av Tina - 12 april 2010 20:43

Längtar efter varje ny dag denna veckan.

Jag ÄLSKAR mitt jobb.

Tänk att under helgen längta till sitt jobb...

Jag tycker att jag har världens bästa jobb!

Men det är inte jobbet jag längtar så efter denna veckan...

Det är mina underbara vänner!

 

Jag blir konfunderad en gång varje dag...

 Jag läser bibeln i ett nu...spännande...

Gud har fullt upp med att straffa alla som syndar att han inte hör de behövandes böner?!

För oj vad människan syndar!


  

Vem tar illa upp nu?

Av Tina - 12 april 2010 20:24


  


Kryddiga Rabarber

Mynta och plommon 

Citron och Lakrits

 

Jag som avskyr Lakrits ÄLSKADE den gula faran.

MUMS!

Sikken lakrits sen ;)

Krämig! JAMMI!

 

Try it!

Japp japp, prova den!

haha... åh vad B jag är som skrattar åt mig själv...

 

Av Tina - 12 april 2010 20:06

ByeBye skåne, familjen, hunden

 

  

 

och hej hej alla barn, Morr och min tevetittande katt!

 

  

 

Solen sken något så underbart idag.

Då saknar jag mina tjejer, campus och min loftgång jag hade en gång...

 

 

Blev det någon promenad idag? mmm...

Till Ica...

Inget chocklad idag!

 Det blev grädde! haha

Efter att berättat för mamma

att jag tar omvägar hemma för att ta mig till chockladen

så ska jag skärpa mig :P

 

Usch...ska till gymmet imorgon...

Kommer få förmanande blickar för att jag sagt upp mig...

"Det är bäst för hälsan att träna"

Gör inte som jag!

TRÄNA!

 

Kram.

 

 


Av Tina - 11 april 2010 21:00

Jag vet inte var jag ska börja.

Helgen gick fort men OJ vad det hände grejjer.

Det hände så mycket och det sades så mycket och gjordes så mycket att jag inte håller reda på allt.

 

"Vi har kommit......FEL"

"Vet du skillnaden på 18-års och 20-års? - Ingen raggar på en"

"Du har fortfarande tandställning?!"

 

Flyr från x, flyr från vänner, kunde inte fly från de som förförljde oss och sedan kastade chips på oss.

Killarna behöver psykvård... av brist på uppfostran och svenska värderingar och lagar...

 

Ta hand om er.

Oj.

 


Ovido - Quiz & Flashcards