tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Tina - 17 maj 2010 20:13

Och vidare till min shopping.

 

Vit klänning från 10 feet.

Tunika från Saint Tropez. Fast min är vit.

Läckert rysligt armband från Madly.

 

Kram. 

Av Tina - 17 maj 2010 19:58

Vem trodde egentligen att vi serverades fräsch mat på donkan?

Den är sällan varm, pommesen är mesljummen och mesfriterat.

Inte många tonåringar använder hårnät där och hur många har inte pillat på min burgare utan handskar?

Men ändå älskar jag dessa snuskiga meal. 

Att de fifflar med ekonomi etc visste jag däremot inte...

MEN

ni skulle bara veta hur det fifflas på arbetsplatser för unga.

Välkommen till Dårarnas Paradis - min förra arbetsplats.  

Det slår donkan och rädda barnen-skrällen!

Alla borde veta!

Ovido - Quiz & Flashcards