tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Tina - 13 maj 2010 12:38

Ett plus som Malmö inte har - Liseberg!

Årets första Liseberg-dag.

 

Emma kommer med alla sina ungar och jag tvekar Slungen.

 

Första gången jag åkte den var förra året med Em.

Vi fick nog en oväntad dödsönskan.

Vi kramade marken när vi äntligen kom av...

Adrenalinet började gå ur oss, vi tittade på varandra och innan vi hann tänka hade vi åkt ut över stupet tre gånger...

Om inte det är dödsönskan så vet jag inte vad...

 

 

Denna är ny sen förra året.

Shanghai tror jag den heter.

Emma och jag skrattade åt den och förstod inte varför alla skrektramsade. Den ser väldigt mesig ut...

När vi var högst upp var vi inte så tuffa längre...

 

  

 

Kram.

Trevlig Kristihimmelsfärdsdag och helg!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards