tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Tina - 22 juni 2010 14:10

Skolan som jag gick i skola i var en (är en) riktig byskola.

1-6 och enspårigt.

Ute på landet med naturen tätt intill utan skottlossningar till granne.

Skolan jag jobbar på nu ligger också på landet men inte SÅ på landet som grannskolan.


När jag hoppade av bussen till grannskolan hamnade jag bakåt i tiden

och blev 10 år gammal.


Detta?

I Göteborg?


Kor och utsikt så långt ögat kan nå...

Så fridfullt...för ögat...näsan får gå med klädnypa då och då...


Av Tina - 22 juni 2010 13:44

Lovet borde vara längre.

Här är det NON STOP!

   

Studentfirande i Ystad  

Regn och Åska

 

Spring över Älvsborgsbron

Finfina Götet

 

Gbg - trollis. Tur-retur

 

Afterwork

Excet

Mina helt underbara Mawi

   

Kungälv och fästningar.

PACKA till Malmö.


Årets första strandbesök i mitt underbara Skåne.

Hurra för sandstrand och inte klippor och ischias.

 

Tillbaka till Majorna.

 

PACKA OM till Rom.

Skönt att slippa midsommarfesten-stressen...


PACKA OM till Bengtsfors i Dalsland. Bunkern


Torslandahavet och kollegorna.


Underbara Malmö-Ystad IGEN.


Sista Minuten med Nenn.


Norge med Schlajn till Grabbarna Grus.


Kebnekaise till Ballerinan och TVÅ MIL ensamvandring.


Stuga på Tjörn med familjen.



Kram.

Av Tina - 22 juni 2010 13:38

Singstar!

Adam Tensta wodadapp dadda doo.

Vilka lungor de måste ha som orkar så länge?

Vilka muskler i munnen för alla ord och läten?

Så de kan äta upp oss lättare :p

Ingen lätt match!

Cred


Sikken Gangsta!


   

Tuffe Uffe!


Av Tina - 22 juni 2010 13:09

Skräll! Jag var 15 minuter försenad.


Skäll igen! Tåget försenat med 5 minuter.

Skit också! Gick ifrån min plats på ett fullsatt tåg där folk redan stod upp...hur kunde jag tro att den platsen skulle finnas kvar efter min jakt på serveringsvagn som inte ens fanns.

Som grädden på moset stod vi still i tjugo minuter innan jag ääääntligen fick kliva av.


KORS I TAKET! Vi är inne 10.16 På biljetten stod det 10.15

Sj överträffar sig själva!


Spårvagnarna i Göteborg lyckas till och med komma i tid.

De om några borde ha väldiga problem.

Få de problem löses de på nolltid!


 

Presentation


Sveriges Framsida?
Malmö i mitt hjärta men jag älskar Göteborg.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards