tinaochsverigesframsida

Alla inlägg under juni 2011

Av Tina - 11 juni 2011 00:02

...är HELT sinnes!


en

våldtäktsman,

mördare,

pedofil,

man* som begår tidelag,

pyromaner (som tuttar fyr på andras hem),

misshandlare

och 

allt vad det finns,

får lägre straff...än...allt vad det finns...


Begå ett ekonmiskt brott, förskingra pengar och avtjäna 6 år


VÅLDTA eller DÖDA någon

(förstör livet för offer och andra)

avstjäna 6 månader


???????????????????



"man" betyder även män och kvinnor

(förklarar för att inte diskriminera någon) suck




Av Tina - 10 juni 2011 23:46

Jag skulle ALDRIG ge upp MINA underbara, alldeles egna tjejer för ett stökigt killgäng MEN...


killar...

Umgås 1000 gånger hellre med killar än tjejer

och så många tjejer säger samma sak...

varför?

minde skitsnack?

inte så fruktansvärk mycket medhåll?

inget gnäll?

no drama?

sanningen smakar surt... ? men man gillar det...





hoppsan, är pojkar och flickor olika?


nej...

män och kvinnor är lika!

Vi ska ha lika villkor

men

när vi får det kontaktar vi DO

?!



 

 



Presentation


Sveriges Framsida?
Malmö i mitt hjärta men jag älskar Göteborg.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards