tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Tina - 14 februari 2010 21:36

Fick en jätte fin sjal/halsduk av Mårten igår.

Woho!


  

Av Tina - 14 februari 2010 21:14

  

Av Tina - 14 februari 2010 20:55

 

Min, för i år, är uppäten

 

  

 

 

Min NU påhittade Semmel-Truddilutt

 

Goodielicious

japp japp japp gottis

I love it I love it

I love a lot of whipped cream

jammi

it´s so very tasty

I could eat one more

you try one!

You´re gonna love it, like I

Yeah!

 

   Kram.

 

 

 

 

Av Tina - 14 februari 2010 20:41

8.3 Upp

11.00 Duschen

På med morgonrocken.

11.50 Väcker Mårten.

 

Han är förkyld.

 

  

  

 

Han får sitt Alla hjärtans dag-kort!   Jag blir lika glad.

 

Det har varit morgonrocken heeela dagen... vilken dag...


Dagen bara, segt, gled iväg.

Jag har haft riktigt tråkigt med en pojkvän vars hals gör ont...

 

 

Kram. 

  

Av Tina - 14 februari 2010 16:17

                                 

 

Det finns de som hatar denna dag, inte vill veta av den, spyr på den, säger sig inte ha någon att dela dagen med.

Jag tror FULLT ut på att, om man vill, ha någon att dela dagen med. En vän, ett djur, en brevvän, mamma, sin TV...

Lätt för mig att säga, kanske någon tycker, men det blir vad man gör det till... ?

 

De som får ut mest av Alla hjärtans dag, precis som Halloween, är butiker, försäljare och andra företag.

Dagarna är överskattade, så som många andra dagar.

Vi ska förlova oss, bli tillsammans, älska varandra mer genom att ge varandra FAKTISKT onödiga och ibland dyra presenter... ?!

 

Alla vardagar klockan nio är min hjärtans dag, då kommer Mårten hem.

Alla helger är min hjärtans dag, då kan jag sova länge, vara vaken länge, träffa familj och vänner.

 

Ändå är jag glad åt Alla hjärtans dag.

Vi påminns om att ge kärlek till de vi älskar och bryr oss om.

Idag stressar vi så mycket och glömmer nog då ofta bort det viktigaste vi har...

 

 

KRAM.

 

 

 

Av Tina - 14 februari 2010 15:47

Sagt det förr och säger det igen!

 

Earthquake och Remedy med Little Boots svänger!

 

Lyssna ni med ;)

Varm går fortfarande Bad Romance med Lady Gaga, precis som sist.

 

Jag blir fortFARANDE dansgalen av;

I gotta feeling

OCH

Meet me halfway

med Black Eyed Peas

 

Jason Derulo har jag däremot lagt ner nu...

radiodängor ska idag vara så lätta som möjligt att hänga med i men hans Whatcha Say klarar jag inte mer...

 

 

Av Tina - 14 februari 2010 13:19

Mina låtar försvinner?

Är det möjligt?

Tycker jag saknar en del låtar...men vet inte vilka...

ibland är jag säker på att jag har en låt men inte har den?!


Ovido - Quiz & Flashcards