tinaochsverigesframsida

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Jobbigt? Nu blir det mycket,

Av Tina - 27 april 2010 21:18

Jag har länge väntat på beskedet att vi ska få välja att dö.

Jag kan ta hand om mig själv och vet mitt eget bästa.

OM jag inte går på medicin eller har någon sjukdom som gör att jag inte tänker klart.

Skriv på papperna när du kan tänka klart!

Dödshjälpen kanske är påväg.

 

Hoten mot Försäkringskassan har ökat - Det tror jag det.

För det första så är det väl fler, i dessa tider, som tagit kontakt med Försäkringskassan och för det andra så kan jag förstå hoten...

Människor är desperata?, deprimerade?, söker hjälp och möts av en icke fungerande försäkringskassa som är orättvis och granskad innan den fanns?!

 

Polisen vill ta betalt för att göra sitt jobb.

Är inte polisen statlig?

 

Prostituerade byter namn. Sexarbetare. Högre status?

För det är precis namnet, ordet, bokstavsföljden som sätter värdet och statusen i ett sådant yrke.

 

De barn/tonåringar/vuxna som kastat och vandaliserat förskolan på Rosengård behöver vård.

Ger man sig på och skadar osyldiga barn/djur eller andra människor är man svag och allvarligt skadad.

Sorgligt nog, dubbelt upp, är jag en av de som får betala deras vård - den vård de inte får. Det finns ingen psykvård i Sverige, det har vi bevisat för längesedan och allt för många gånger. 

 

Göteborgare - skärp er med återvinningen och nedskräpningen!

 

På ena sidan i tidningen manas föräldrar att tänka på hur de klär sina döttrar och söner. GENUS GENUS GENUS GENUS GENUS!!!!!

Nästkommande sidor:

Tre bilder på en 3-årig flicka i tre olika klänningar.

Rosa, gult och blommigt med en matchande, piffig väska.  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 23 januari 2012 17:47

Det är vidrigt att gå upp om morgnarna! Spelar ingen roll om jag sovit för lite/för mycket/ går upp i ottan eller till lunch för det finns inget gosigare än att ligga under täcket, i värmen, bredvid M.   Det är inte bara jobbigt att gå upp, de...

Av Tina - 30 oktober 2011 14:31


       Det blev så i alla fall...

Av Tina - 29 oktober 2011 15:15

Snart i stan...fördriver tiden med iPhone... Hur länge varar ert batteri? Skulle jag ha laddat det 24 h innan användning, fast att flera proffs sa nej? OM, ligger lillebror illa till... Sch, säg inget till M! Nu är jag framme och jag ska äntlige...

Av Tina - 29 oktober 2011 15:10

Smutsiga boots, dold under huva, gamla vantar - inte ett försök till hej. Nu i smink och vargpäls - fjäsk och medhåll....

Av Tina - 28 oktober 2011 20:12

Pojkvännens favvo-ord     sitter här med ny . Är apatisk med den i hand.   ny    !  "A men va faan! E du svarthårig nu? I så fall kommer jag inte hem ikväll"   och ett dyrt  , det tackar jag Frida för.            ...

Ovido - Quiz & Flashcards