tinaochsverigesframsida

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Kom igen nu då Sverige!

Av Tina - 19 april 2010 17:05

Vad är det för skit jag ska behöva läsa varje morgon?!

Vad är det för skit jag hör varje dag?!

Vad är det för fel på er?

 

"De mördar för knark och ära"

"Blev våldtagen vid busshållplatsen"

"Katt sköts nio gånger - överlevde"

"Här krigar gängen"

"Låtsades vara CP-skadad - fick miljoner"

"Våldtog dotter - av misstag"

"Pappa hade stöldgods i barnets rum"

"13-årgingar röker hasch"

"14 år och säljer sin kropp"

"Hallickar åt förståndshandikappad minderårig"

 

Samtidigt får vi veta vilka de nya singlarna i Bonde söker fru är 

Det kommer aldrig bli bra (pessimism?) men bättre måste det bli.

 

 

HUR VILL DU HA DET?

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 23 januari 2012 17:47

Det är vidrigt att gå upp om morgnarna! Spelar ingen roll om jag sovit för lite/för mycket/ går upp i ottan eller till lunch för det finns inget gosigare än att ligga under täcket, i värmen, bredvid M.   Det är inte bara jobbigt att gå upp, de...

Av Tina - 30 oktober 2011 14:31


       Det blev så i alla fall...

Av Tina - 29 oktober 2011 15:15

Snart i stan...fördriver tiden med iPhone... Hur länge varar ert batteri? Skulle jag ha laddat det 24 h innan användning, fast att flera proffs sa nej? OM, ligger lillebror illa till... Sch, säg inget till M! Nu är jag framme och jag ska äntlige...

Av Tina - 29 oktober 2011 15:10

Smutsiga boots, dold under huva, gamla vantar - inte ett försök till hej. Nu i smink och vargpäls - fjäsk och medhåll....

Av Tina - 28 oktober 2011 20:12

Pojkvännens favvo-ord     sitter här med ny . Är apatisk med den i hand.   ny    !  "A men va faan! E du svarthårig nu? I så fall kommer jag inte hem ikväll"   och ett dyrt  , det tackar jag Frida för.            ...

Ovido - Quiz & Flashcards