tinaochsverigesframsida

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Tina - 25 oktober 2009 11:14

Den pratglada snyggingen från Lindome har visat mig staden...

4 blondiner på dansgolvet på Den lille Fete, som inte ens har ett dansgolv.

Bubbel på bubbel!

I flera timmar hade vi en klädesaffär helt för oss själva - Mandel

Bubbel bubbel.

 

Klädmärkeslansering i Haga (detta är en rolig historia som jag tror jag ska dra någon gång)

Inte så mycket Bubbel just då.

Istället för en fest med medelålder på 27 (nöjd nu älskling?!) tänkte jag svira med 20-åringarna.

Tji fick jag, Incontro hade en medelålder på 70 den kvällen :P 

Jag har ju min andra snygging i Götet som jag en vacker dag ska ta min omtalade shoppingrunda med!

Jag skrattar alltid, väldigt gärna och väldigt lätt.

Jag tycker väl enkelt att mycket är roligt eller så roar jag mig själv? (roas av mig själv? :P)

Men med denna senast nämnda så skrattar vi non stop, det är för tokigt :)


 

 

 

"Skratt är vackert. Du är vacker. Vackrast är du när du skrattar".  

 - Anonym

 

 

Kram.

Av Tina - 25 oktober 2009 10:11

Igår hamnade jag i Malmö.

Jag hamnade på Ystadgatan!

Tycker nästan att Rosengård, där min vän bodde innan, var säkrare...

 

Två blondiner kommer gåendes över Möllan (inombords springer jag)

Väl inne på innergården pustar jag ut!

MEN

Av vilken anledning?

Vi var inte jagade och där var fullt med folk runt omkring...

Om något skulle hända så får vi ju hjälp! (?) Tänk på det!

 

 

Två blondiner blir till tre!

3 i:n och 3 a:n

Gott Rött!

Tre blondiner beger sig mot Folkets park (mer eller mindre...mitt lokalsinne...)

1 Skåning och 3 Stockholmare (de var inte skåningar)

Rökfyllt *illamående gubbe*

 smajlisar är en konst jag inte lärt mig. Jag kan;

:)

:D

 

Det pratas om genomskinliga plastbollar som tåler 100 kg.

HAR DU INTE HÖRT TALAS OM DETTA?

ALLA HAR DET!

VI HAR VARIT PÅ ALLA FESTIVALER!

(Oj, då borde jag ju verkligen veta vilka ni och er boll är?!)

Folk hoppar in i bollen som sedan blåses upp och kastas (rullas?) ner i vattnet.

Waterballz.

 

Sen blir det Babel men inte för snorfian själv.

 

Mårten gjorde föresten min födelsedag helt perfekt!

Han är toppen!

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kram.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sveriges Framsida?
Malmö i mitt hjärta men jag älskar Göteborg.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards